fredag 18 november 2011

GINA TRICOT


Love this crocodile cuff

5 kommentarer:

  1. vilken snygg!

    i know! hårfärgen skulle jag inte heller tackat nej till haha. hoppas du får en bra helg snygging =)

    SvaraRadera
  2. lovely croco ring .. have to check it out! x

    SvaraRadera
  3. Din blogg är grym & du är så snygg!
    Hittade hit precis, kanske märks, haha :)
    Av ren nyfikenhet, vad har du för nationalitet?
    Looking good! Förresten, solar du mkt? Jag är syrian (det kanske du också är?) men jag får aldrig upp en bra & fin bränna förutom på solsemestern...
    Kram/Gabriella

    SvaraRadera
  4. Gabriella: haha tack snälla för din kommentar!
    Jag kommer från Syrien, men jag är inte syrian, syrier, haha tycker du jag är brun ? tack jag känner mig oftast blek.
    Jag vill sola men jag är en latmask så det blir typ aldrig av, tänkt sist på det idag. Plus det är samma sak hät solsemester brännan är det finaste som finns, i Sverige känner jag mig lika grå som vädret :)

    SvaraRadera