onsdag 26 oktober 2011

NUDE

Many of you have been asking about what lipstick I use, I love nude lips and I still haven't found the perfect lipstick. I use "Baby" from Make up Store, "Honeylove" from MAC Matte Lipsticks and nr 013 from Dior Mauve Selection. My next lipstick will probably be a YSL lipstick.


Många har frågat vad det är för läppstift som jag änvänder. Jag älskar nude läppar och brukar använda mig utav "Baby" från Make Up Store, "Honeylove" från Mac, och nr 013 från Dior Mauve Selection. Jag älskar de men tycker fortfarande inte att jag har hittat det perfekta läppstiftet. Nästa köp får nog bli ett YSL läppstift. Får se om jag kommer tycka om det mer. 

4 kommentarer:

  1. I have a gorgeous nude shade from Zuii Organics (their in Australia) and a great one from L'Oreal #800 Fairest Nude. I'll have to check out your suggestions though.

    Thank you for the comment on my blog love!
    xoxo Heather

    SvaraRadera
  2. åh jag har inte heller hittat det perfekta nude läppstiftet än.. tror att YSL har en som heter sensual silk som är rätt så nude!
    kram snygging

    SvaraRadera
  3. Är själv på jakt efter ett nude-läppstift :)

    SvaraRadera
  4. love nude.
    http://inhalefashionandbeauty.blogspot.com/
    Twitter:@Jenna_Iman
    Inhale | Fashion and Beauty

    SvaraRadera